Selidbe firme
Selidbe firme ili poslovnog prostora, kad tad dođe na dnevni red. Promena lokacije, adrese poslovanja, iz najrazličitijih razloga, zahteva preseljenje stvari kako bi se posao nastavio na novoj adresi. Selidbe manjih firmi, ili većih kompanija, iz jednog dela grada u drugi, odnosno jednog poslovnog prostora u drugi nisu novi zadaci za nas. Možda tako ne deluje, ali skoro svaki ofis ima dovoljno stvari da angažujete agenciju za preseljenje.
Šta firme najčešće sele?
Najčešće je to u pitanju celokupan kancelarijski nameštaj (stolovi, stolice, radni stolovi, ormari, veće manje mašine, kase, sefovi, razne police, oprema).
Svaki posao i pa i ovaj započinje nekom komunikacijom. U našem slučaju to je procena selidbe. Uobičajena praksa je da naš stručni radnik dođe kod vas u vašu firmu i izvrši procenu selidbe. Na licu mesta se najčešće definiše:
- tačan termin selidbe,
- tačan broj radnika,
- potreban broj i vrsta vozila (kombi ili kamion).
Ovo je bitna faza jer se dimenzionišu i rezervišu potrebni resursi, radnici i vozila. Na taj način se mogu ispoštovati uslovi dogovora, odnosno rokovi za preseljaj. Takođe, u ovoj fazi se dogovora cena selidbe. Naša firma je garancija za kvalitetnu selidbu. Cena naše usluge je više nego povoljna, a jeftina selidba, odnosno konkurentna cena na tržištu je naš odnos prema vašem novcu, ali nikako i nikada prema kvalitetu posla. Jer mi želimo i tako radimo da nas vi na kraju posla preporučite i drugima. Cena može i da se umanji ukoliko vaši radnici učestvuju u nekom obimu i fazi posla.
Osnovne faze prilikom selidbe firme
- priprema i pakovanje stvari za prevoz (realizuje firma ili agencija),
- utovar stvari u kombi vozila ili kamionska vozila (realizuje agencija),
- kombi prevoz ili kamionski prevoz stvari firme (agencija),
- istovar svih stvari iz naših vozila agencija),
- prenos stvari u nove prostorije (agencija),
- montaža i raspakivanje stvari (firma i/ili agencija).
Evo nekih iskustava koja mogu da koriste i firmi i agenciji za selidbu. Odnosno, šta uraditi pre nego što dođu radnici agencije? Pripremiti stvair kao da se selite iz stana. Dakle, pravilno ih grupisati, zapakovati i što se često zaboravlja, vidljivo obeležiti. Ovo je posebno osetljivo jer kada se npr. stolovi ili ormani ne obeleže na novoj lokaciji se rešavaju ukrštene reči šta je čije i gde šta treba da dođe. Naše dugogodišnje iskustvo ukazuje da je solidna priprema jedna od najvažnijih faza prilikom selidbe firme. Ukoliko tako zahtevate naši radnici mogu da pripreme stvari za selidbu. Naravno, u saradnji sa vama i radnicima firme. To se pre svega odnosi na potrebnu demontažu i montažu kabastih stvari, poput većih ormana, stolova i/ili specijalizovanih mašina. Ovo se svakako više isplati nego da rizikujete da samostalno oštetite stvari zbog nedovoljno iskustva u manipulisanju sa njima.
Za pripremu, pakovanje i prevoz svih ovih elemenata, odnosno vašeg inventara, imamo dobro obučene radnike, koji će ekspeditivno i brzo realizovati prenos sa jednog na drugo mesto, bilo da je u pitanju isti grad ili neki drugi grad. Takođe, u našoj ponudi je i demontaža većih komada nameštaja, odnosno specijalizovanih mašina, koji se ne mogu u komadu prevozi, kao i montiranje istih u novom objektu. Iskustvo i posvećenost su garancija uspešnosti pri ovakvim poslovima. Pri tome posebno naglašavamo da je očuvanje vaših stvari nešto o čemu posebno vodimo računa kroz sve faze procesa.
Selidba firma kljuc u ruke
Ako ne želite da uključite vaše radnike u pripremu ili utovar stvari, naša firma vam može ponuditi posebnu sulgu, selidbu ključ u ruke. Jednostavno, prepustiite sve nama, i dodjite u dogovoreno vrmee na novu adresu, novi poslovni prosotr, kako bi ste raspakovali stvari i krenuli sa poslom u novom prostoru. Mi cemo sve pripremiti, zapakovati, koristeći kvalitetne materijale za pakovanje.